Thursday, April 8, 2010

Dear people,

Setelah sekian lama tinggalkan blog ni.....

at last aku tulis balik......
Aku x tau knp aku akan tulis blog ni time aku nangis je.....
I mean bukan lah sebelum ni aku x nangis....
Tapi... just dat.... aku terlalu busy dengan macam2 masalah....
I miss my life yang dulu... i mean masa aku form 3.....
everything gone well wif my study.... Frens... Money... n stuff...
N aku x lupa tuhan...
Not dat skrg aku lupa... Just dat im too busy wif hal dunia....
I just feel so lonely nowadays....
I miss my family's care, happiness n mcm2 lg....
I miss fikri yang dulu..... I miss him so much....
Knp ea sma ni jd kat aku.... Knp Allah nak duga sampai mcm ni skali....
Knp fik x cinta kan aku mcm yang aku lakukan untuk dia... Y cant he feel da same way....
Im wondering.... Aku sangat sunyi dengan apa yang menimpa aku lately....
I tot dis year aku akan happy n never 4get my target to achieve dean list.....
Haaihhh... ntahlah..... Im just hopeless nowadays....
X tau nak cite kat sapa.... Kawan2 yang ada just 4 happiness...
Dey never der when im sick, sad or in unstable condition...

As a conclusion aku just ada Allah je... Tp.... Aku rindu manusia2 yang sentiasa menyokong aku...

Y am i so pathetic.... I miss da love from mumy... ayah... along n angah...
I miss da love from d old fikri... By... y u ever do dis to me.......
Ya Allah... Aku tau dulu aku slalu permainkan lelaki n org2 yang lemah....
Yess... I did get my lesson... Aku dah dapat balasan nya...
Org yang aku sangat cinta pun dah brubah.... N i dont even know apa taraf aku dalam hati dia...
N skrg... dari org yang konon nya "hot" dulu n ramai nak jdikan kwn, aku hilang ramai kawan...
Semua ni balasan ka... Ya Allah... Aku kesal sgt....
Aku slalu nangis sebab sunyi n sma ni jadi kat aku...

To all da people dat i ever hurt b4:

(All da gurls yang aku penah reject to b my frens, to be my click, n those guys ynag aku pnh main2 kan....)

Im truly sorry..... I did get my lessons.... N until now... Im alone to handle my probs yang terlalu besar n banyak....
Guys.. eventhough its possible to meet u guys n girls nowadays, dalam dunia yang besar ni, i harap one day kita akan di temukan b4 i die....

4 gurls --> I mintak maaf sangat selama ni penah reject korang to b my fren... n to be one of my clique. I menyesal sangat... N i menyesal kepada sesiapa yang i pnh hina.... I penah humiliate kan korang... i know... Its too late to b sorry... N kepada sesiapa yang penah kena dengan i.. Im truly sorry... maafkan i...

4guys--> Aku mintak maaf... dulu mmg aku playgirl... I mintak maaf sesiapa yang penah jadi boyfriend i... I know... u guys banyak bought me things... banyak habis kan duit.. esp.. topup.. i regret sgt dat i ever main kan u guys... im sorry sgt....

Now... Even maaf ni x sampai, aku harap doa dan kemaafan aku ni sampai...
Aku menyesal sangat....
Now, im ugly, fat, no frens, no money, no clique, n my love ones (Fikri) pun dah brubah bcoz of me...
Im just a spoiled brat.. n a fugly BITCH... i menyesal sangat korang....

Just...

Maafkan aku......

-Noor Yasyifa' Bt Abdul Wahab-

2 comments:

  1. babe.
    jangan la macam ni.
    u still have me k?
    u can share it wif me.
    anything u want, sms me.
    jangan simpan sorang..
    pls

    ReplyDelete
  2. Orrite..
    Ofcos i will...
    cos i dah ada u back... ;)

    ReplyDelete